lördag 15 januari 2011


Äntligen Helg !

Som jag längtat. Hoppas att denna dag blir till den dagen som jag skapar den till. Öööh oj liiite snurrigt men huvudsaken att jag fattar galoppen.
Jag är gillar inte och fånga dagen heeela tiden, jag vill skapa dagen. För hålla på o fånga dagen heeela tiden så skulle jag inte få göra något annat än att springa omkring o jaga den som man jagar fjärillar.
O appropå fjärillar så har jag blive med 2 st fjärillar.
( WoW !!Vilken övergång, kanske ska bli hallåa muhahahaa...(frispel kallas detta))
Prov insekter. Är det jag ? Passar det in i mitt tänkande av the inrednings pilen jag vill följa ? Äsch, det märker vi nog. Kanske blir jag irriterad efter en vecka och byter ut dom till 2 st flodhästar eller 2 st bilder på IPhones.

Nog skrivet, kolla in mina fjärillar här då ! Vad tycker ni ?
Behålla eller byta ut ?




Ursäkta den dåliga kvalitén på bilderna men jag ska ha en bra kamera snart.. tomten kom ju inte med det till mig i julklapp.. jag var nog inte tillräcklig snäll förra året :)

Ha en superlördag ! För jag ska skapa mig till en superlördag !

Puss & Kram

4 kommentarer:

malin sa...

it´s a keeper! =)

Jenni sa...

BEHÅLLA

Anna sa...

Haha..vilken härligt småtokigt inlägg :-) :-)
HÅller med, behåll. Jättefint! Gillar frärilar. jag har gjort massa i frostat dekorplast som jag ska ha som insynsskydd på toaletten men jag får aldrig tummen ur att sätta upp dom :)

Kana sa...

OM du INTE ska behålla dom så står d mitt namn på bara så ru vet.... ;) Klart du ska ha dom kvar!! Kalasfina!! <3