söndag 16 januari 2011


Söndag blir snart måndag.


Schwissccchh så var helgen slut. Undan gick det men helt perfa ändå. 
Ikväll har jag ingen måndagsångest. Hur skönt som helst. Solsidan hade premiär idag. Självklart satt jag bänkad o klar. Jag gillar verkligen Solsidan

Men iallafall, så blev projektet i hallen klart idag, men lite detaljer saknas. Fårfäll på bänken och lite annat smått o gott som piffar till rummet.
Varför är all piff o puff slut när man är på hugget? As usually när det gäller mig och min lyckoshopping.



Leftovers blev det av pallarna jag använde till denna sittbänk och en av dom blev ett skolställ.




Hoppas eran helg har varit bra !

Kram

8 kommentarer:

malin sa...

Du har de så jäkla fint hemma!!

mumsfillibaba sa...

Solsidan är ju underbart! Som jag har längtat!!!

Kana sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kana sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

vilka snygga idèer du får!!!! vill gärna träffa er snart// mia

Anna sa...

Men vilken snygg ide med pallarna som bänk/skoställ. Jättesnyggt!

ps, vasen är typ 15 år gammal och minns inte alls var jag köpte den :)

Desireé | homeanddesire.se sa...

Vi såg hela säsong 1 av Solsidan nu i helgen, hur grymt som helst ju! :)

Ha en härlig helg!

// Dessi - Home and desire

Jeanikee sa...

Jag vill också bo hemma hos dig! Finns det plats??? ;) Kram!