onsdag 12 januari 2011

Ooopsi Daysi !

I got a Beautiful Blogger Award i från Spättan Jansson


Tack rara du !
Mmm liiite jobb blir för den oxå :)
Men det är ju en roligt liten uppgift *skrattar* så vi kör på !

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
bakom receptionsdisken. Stänger av nattelefonen och går  ( I en annan del av Bromma, Martina Haag)

Vad var det senaste du såg på tv?
Bygglov igår 11/!

Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Ljudet ifrån ett X-Box och avfyrande skott ifrån spelet (BLACK OPS)

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Hämta Mobilen i Bilen.. Glömmer den där var o varannan kväll, mmm jag e förvirrad.

Vad har du på dig?
Mojsipants och en grå stickad tröja o zebra randiga strumpor..

Vilken var den senaste filmen du såg?
The Unthinkable - Vilken film ! Rekommenderar Starkt.

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Nej aldrig i heeela mitt liv. Jag trivs så bra här...

Glömde att skicka den vidare.. *skrattar*
Jag redigerar inlägget nu när jag skriver *asgarvar* mmm ja ja ok and the winner for this awards are:

Mumsfillibabba
Du Blir vad du tänker
Fru Sätterlund
Malins Renoveringsblogg
Mitt Vita Hus


Nu kallar duschen.... jag ska packa in håret i massor med inpackningar för nu börjar paniken sprida sig i mitt hår. Jag gillar inte min frisyr längre. Usch vad trött jag blir.... jag rakar av mig skiten snart...uuuh
Äsch vad neggo jag blev....

Hoppas på en bra dag i morgon!

Puss o kram !

1 kommentar:

Viveka sa...

Puss och tack finaste du. Känns som om du får hjälpa mig med min sida så den blir lika snygg som din, med rörliga bilder m.m.. jag är då helt borta då..skratt.
Ha det bäst och din fina blogg

Kram kram från Vivi