måndag 19 april 2010

Starta Eget ?

Det är en dröm för mig. Jobba åt mig själv.
Jobba med något man älskar att hålla på med.
Vill har en egen butik. En butik med inredning. Inredning för alla.
Det finns en hel uppsjö av Lantliga inredningsbutiker här i Borlänge.
Skulle vilja ha något liknande VILLAGE butik.
Mmmm det finns i Falun, vet det.
Men något sådant. Jag vill något med mitt liv. Jag vill framåt.
Ja, jag får fundera ett tag... känna efter. Jag vill jag vill jag vill.. *Skrattar*
Ett litet inlägg idag om mina drömmar....

Ha en skön måndagskväll !
Kram

2 kommentarer:

mumsfillibaba sa...

Härligt!! Släpp inte dina drömmar! GÄller bara att hitta ett koncept som kan fungera och slå ut de andra...;) Nåt nytt!! Nåt spännande!! Jag är på din sida!! (även om det är lite långt till Borlänge o kunna handla av dig...:))

Jeanikee sa...

Jag vill också!!!! =) Lycka till tjejen!