onsdag 21 april 2010

Sååå dumt.....

att vänta med att slå till på ett fynd på Blocket !!! Blir så arg på mig själv så jag nästa luggar mig själv så jag ser alla fönster på en gång !!!! Åååh.. ni anar inte hur arg jag är på mig själv.
2:a gången jag är så jädrans trög !! Suck och bananer. en soffa eller två stycken rättare sagt.. vid namn KRAMFORS. Ljusgrå klädsel. För 6500:- billigare vid snabb affär... Vad gör jag ? Trånar och blir förälskad...
Hmmm Vi är ju 2 vuxna i familjen. Så klart jag måste vänta med att slå till så att min älskade hälft svarat. Tydligen hade han svaret , vilket jag inte har uppfattat... men jag tänker äsch... jag köper dom ändå. Men tjiii fick jag !!!! Annonsen BORTA !!!!! *gråter*
hmm undra om det är 3:e gången gillt.... Ja Blocket is the shit.....

Ha en skojig Onsdag.. ska nog tröstshoppa något annat.

KRAM

1 kommentar:

tjej sa...

Min syster har två stycken 2:or(KRAMFORS) till salu för 3000kr om du bor i närheten av Småland.

Ha en trevlig fredag!