onsdag 21 april 2010

Ny gardin likamed FLOPP!

Jupp herreguuud jag kan inte få till det !! Gardiner ÄR inte min grej !!
 Det ser ut som det hänger 2 st hockeydomare i fönstret !! Fy sjutton till att misslyckas med att sy gardiner. Så det fåt bli kuddfodral. Bild ? Varsågoda !!
Ja det är ingen uppstylad version...  blöjor hör väl till i fönsterbrädan ? Motljus och grejer... ja jag är ju trots en amatör =P

 hahahahahaaa kommer i morgon.
Bilden kommer att hamna i detta inlägg...
Såååå gardin jakten fortsätter.

Dagens visdoms ord:

Hellre min domare i sängen än 2 st i fönstret !!

Ska gå och sussa lite nu bland mina domare *skrattar* hmmm mannen har fått konkurenter. Undra vilken division dessa dömer i ?

Sov Gott !

KRAM

2 kommentarer:

Jeanikee sa...

Du är så himla skön!!!! Jag riktigt längtar tills bilden kommer. ;) Sov gott vännen!

malin sa...

Men de där såg väl bra ut!! Det är ju bara svart vit randiga kappor.
Ja tyckte inte alls de va nåt fel på dom!
Du kan visst!
kramisar