söndag 18 april 2010

Husfärg och midja står på tur

Dåså, jag har nu bestämt mig för färg. Det är till 98 % klart.. VITT VITT VITT. Svart blev tok bortröstad här hemma. Ja ja, kollar då efter hus på nätet... men varför ska jag leta så länge när jag själv har en så bra länk till en blogg där det finns ett vitt hus... eehhhmm Helloooo !!
hon har sådan fantastiskt fint hus. Där har jag de ! Färgen ! 
Mitt Vita Hus det första man blir blind på är hos sig själv.
Midjesnack tack... Där har vi nästa stora : Men shit hur ska den se ut ? har kollat på nätet och ser typ bara massa krusseduller och lant till midja. Men det är inte riktigt my kind of midja. Rakt och enkelt snyggt.
Rakt rakt rakt.Alltså husmidjan. När det blir så här verkligt att man ska få välja själv och man har inte all tid i världen att bestämma sig på. Så blir det panik i hjärnhalvan. Varför ??
Någon med bra ideér ?

Ha en skön söndag !

1 kommentar:

MITT VITA HUS sa...

Hi hi ja ibland finns saker inte så långt bort;) Kul att du gillar vår fina hus färg, själv älskar jag den. Trägrå 1 som finns hos Nordsjöfärg:) Ha det fint kram M