onsdag 17 februari 2010

S J U K S T U G A !

Sitter här och känner mig som om jag blive övekörd av ett tåg.
Helt tvätslut i kroppen.Säger bara fyyyyy för magsjuka !!
 Alla utom Thomas blev sjuka. *peppar* *peppar*
Därför blev det ännu en paus här inne. Händer inte så mycket på golvfronten just nu men det har ju sina själ =). Ok, erbjudandet jag fick var om jag ville byta tjänst på jobbet. Mmmm tänkte och tänkte men tillslut kom jag fram till ett beslut. Jag tackade ja. Känns väldigt bra även fast jag var skeptisk i början. Det var det som jag höll hemligt för er. Inte så kul kanske. Men ibland kan man inte skriva allt på bloggen.
Näe usch nu blev avtrubbad igen... ska lägga mig och vila igen. Är inte riktigt i toppform.
Ha det bra alla där ute så höres vi !

3 kommentarer:

mumsfillibaba sa...

Örk!! Vad jobbigt!! Jag har klarat mig!! Ännu mer peppar peppar.....

Vad är det för jobb?? Vad var det för jobb. Nyfiken!!:)

Uwis sa...

Usch vad jobbigt med magsjuka, krya på dig!!

Vad jobbar du med för något?

fröken Sätterlund ✯ sa...

Magsjuka är så hemskt!! Hoppas du mår bättre nu!

Låter spännande med en ny tjänst, hoppas det blir bra :)

Trevlig helg,
kramar Therese