måndag 22 februari 2010

Nu var det riktigt längesen

Oj !!  det var ett tag sedan jag skrev. Jag har ju fejsat, men bloggat?
Usch vare nog lite på latmask sidan tror jag eller så känner jag inte just nu för att blogga.
Sjukt tråkigt att jag känner så men jag får liksom ingen ordning...
Jag vill bara få det fixat och klart.
Sen kände jag efter magsjuke omgången att orken finns inte riktigt än i min kropp.

På måndag börjar jag på min nya avdelning.
Jag ska jobba med import-gods och som trafikledare inrikes.
Jobbar på ett transportbolag som ni redan förstår. Ett ganska så stort.
Ägs av tyskarna. Vi finns lite här och var i Sverige. Känns skönt att kunna ha en titel i det man gör. Innan dess så gjorde jag lite allt möjligt. Rätta fakturor , kundtjänst, rätta fellistor osv... ja som jag brukar säga: Vi tar hand om allt sådan skit som ingen annan klarar av .

Då sitter jag här och nu funderar, men vad i all sin dar sysslar jag med transporter? Kan va bra och ha, stupp ner i ficka =) man vet aldrig när man kan ha nytta av sådant i framtiden.

Har inga roliga bilder att lägga ut idag heller. Känns tråkigt, men äsch lite text till er så ni ser att jag lever. Nä hörni ska läsa lite bloggar och hoppas att få en rejäl spark i arslet !!

Kram !!
 

1 kommentar:

fröken Sätterlund ✯ sa...

Spark, spark i arslet på dej ;)

Hoppas det går bra imorgon på nya avdelningen! Lycka till!

Kramar Therese