tisdag 9 februari 2010

Nya möjligheter och golvsnack

Hallåå där ute in da Cyberworld ! Hoppas att allt är bra med er.
Tack för era kommentarer. Så bra vägledning och tips och varma ord.
Blir så lixom glad. Bloggar´n skriver och ni tycker till.
Bra kombination You know. =)
Hulken gick lös på golvet idag. Okej, visst brukar det låta när man sågar med sticksåg. Men detta tar ju priset. Hahahaha Värre än en kulspruta! Ratatatatatatataaa hur ska jag beskriva..

Så vi tar det lite easy. Julia är inte så imponerad av ljudet. Tänk om dom hade gjort det rätt ifrån början så skulle det varit klart för längesedan. Jag vill att det ska vara klart redan igår ! Blir så där galet irriterad när det drar ut på tiden. Men jag får så vackert snällt vänta. Då ska jag passa
på att kika på tapeter och färg. För när golvet är klart så ska jag göra resten. Åååh jag längtar!

Fick ett erbjudande idag, nya möjligheter. Men vill jag det ? Jag har ingen aning.. Gräddkola eller vaniljkola. Vad väljer man? Berättar mer vid tillfället.

Ha det så bra så skrivs vi !
Kram

2 kommentarer:

mumsfillibaba sa...

Gräddkola eller Vaniljkola är det väl inte jättestor skillnad på. Väntar nyfiket på ditt val!!

fröken Sätterlund ✯ sa...

Det låter spännande med ett erbjudande... :) Även om det kan vara svårt att välja...

Ni har börjat massakern på övervåningen nu alltså ;) Det är så komiskt att läsa hur lika vi är!! Jag är precis lika otålig som du :)

Lycka till med beslutet!
Kramar Therese