måndag 8 februari 2010

Funderingar och Golvet

Sitter här och funderar, på vad ? Allt möjligt.
Känner att nu är det dags att det händer något.
Hitta sådana intressanta sidor att läsa på nätet. Hur folk lyckas med diverse saker. Kan hon så kan jag tänker jag rätt ofta. Kan hon såå bra ? men jag vill oxå kunna sååå bra. Jag vill jag vill ! Låter som en trotsig treåring. Men jag känner så inombords. Vad har jag att förlora ?
INGET ! mmm jag kan jag vet. Men kom då till skott Johanna !! Men vart ska jag börja ?
Ja precis, det kommer när man minst anar det.

Ja golvet vi försöker att bända upp i Amandas rum är fortfarande kvar. Inte ens Hulken klarade av de. Så vi bestämde att i morgon ska vi ta och bemästra golvet med en sticksåg ! Yes ! Nu jäklar i min låda ska golvet bort ! Ni kanske undrar varför vi måste ta bort golvet? Jo, för det är en av Sveriges största Bongotrumma som vi har i vårt hus =) Dom som fixat detta före oss har glömt en hel del isolering emellan golv och tak. Så det blev ett JÄTTEPROJEKT ifrån att det skulle bara tapetseras om i Amandas rum. Yihaaa tycker Hulken... *skrattar*

Ha en skön måndagkväll !

2 kommentarer:

Blogg by Maliin Stoor sa...

Spännande!
Återkommer för att se resutlatet!!!

Lycka till!!


Maliin

fröken Sätterlund ✯ sa...

vilket projekt det blev!! Haha. Så t.om Hulken gick bet... Lycka till med sågen :) Passa så det inte går någon el i golvet/taket bara ;)

Kramar Therese