lördag 6 februari 2010

Schlager, Golv och rött vin

Idag har jag försökt att benda upp golvet i Amandas rum, Jo tjena vad bra det gick ! NOT !
Blir sååå irriterad på detta hus ? hur tänkte dom ?  Blir såå fundersam.. ja ja nya tag i morgon igen så ska vi se, för då har jag Hulken hemma.
Ikväll fick det bli bacon inlindad fläskfilé fylld med Grekiskt Feta, klyftpotatis & en skön grönsallad. Gott spom sjutton. Bild kan tyvärr inte visas.. hann inte med.

Sitter nu och smuttar på ett glas rött och väntar in Jenny och Jesper. Visst, jag har inte missat att det är schlager ikväll. Fattar inte varför jag inte är laddad för det?
Så är det ibland. Men jag kommer nog att sitta där och kommentera diverse kläder, röster, låten och uppträdande. Nä hörni !!
ha en sköpn Lördag kväll så hörs vi in Cyber !!
Krams

1 kommentar:

fröken Sätterlund ✯ sa...

Hur gick det med golvet? Gick det bättre för Hulken? ;)

Jag tror du är lika rastlös och galen som jag :D

Kramar Therese