söndag 31 januari 2010

Paus med tjejkväll och söndags brunch !

första arbetsveckan avklarad. Skööönt med helg.
Det gick trögt i början. Fick ingen bra start alls på veckan men det
lättade upp senare i veckan.
Igår blev min kollega mormor.. Grattis, Puma mormor !
Vill gratulera Malin och Mattias till deras lilla Prinsessa.
Tjejfest vart det igår hemma hos Anna- Lena.
Alltså man ska stanna kvar på
för-festerna det är så mycket roligare än sedan stå i kö
 ( Första gången på skitlänge) i 20 min
i minus 18 grader. För sedan betala denna "lilla" summa 160:- i entré och
sen gå hem efter 1 timme. Vilket skumt folk det var på Hela huset igår.
Äsch, när nu får det vara nog på det stöället. Måste hitta ett bättre.
Här i Borlänge ? hahahahahaa, Ja då får det nog öppna ett nytt ställe tack !
Idag söndag, pigg i luvan så fixade jag brunch här hemma.


Mmmm Äggröra, Scones, pannkakor,bacon..sylt, creme cheese,
fikon marmelad, grönsaker.
Såå gott så jag ska nog börja med att ha det 1 gång i månaden.
Söndags lyx kallar jag det.
Ska nog ta tag i lite saker och se om det blir lite besök
här på eftermiddagen. ha en skön söndag !

Kram

3 kommentarer:

Jeanikee sa...

Brunch e så nice!

mumsfillibaba sa...

Så fick du äntligen din brunch med scones. Smarrigt!! 160:- för att gå på ett tråkigt uteställe suger. Vägrar!! Vet alltid hur det blir, att man går hem efter en kort stund. Bättra med hemmafest eller bara pub!

fröken Sätterlund ✯ sa...

Om du bestämmer dig för lyxbrunch en gång i månaden så räkna in mig på den ;)Nu blev jag hungrig!

Vad tråkigt att det var skumt folk ute... Såna ggr önskar man att man stannat på förfesten...

Tack för att du håller tummarna för oss :)

Ha det gott,
Kram Therese