måndag 1 februari 2010

Baby Koma inkl. VAB

Alltså detta inlägg kommer att vara helt sjukt. Jag vet inte vad det är med mig.
Jag sitter här och läser ett inlägg på facebook hos en tjej. Hennes älskade har skrivit så fint.
Så jag börjar gråta av lycka.Han skrev så som min Thomas skrev till mig när
Julia kom till världen. Jag bara känner med dom av det dom har upplevt och kommer att uppleva.Tårarna bara sprutar ! hahahahaa jag e sjuk jag vet. Men jag har väl en känslosam tumult i min kropp.

Ifrån tårar till VAB.
I dag är Julia hemma ifrån Dagis. Feber feber feber hägrar här i huset.
Usch inge kul alls. Så jag tar det lugnt idag och gosar febrig Julia.
Så jag ska kurera Julia och lulla omkring här hemma.
Ha en underbar måndag.

Kram

2 kommentarer:

Jeanikee sa...

Stackars liten, hoppas hon blir friskt snart. KRAM

fröken Sätterlund ✯ sa...

Krya på er!!
Kramar Therese