onsdag 27 januari 2010

Snö, betong golv och diskho

Shit vad det snöar, men jag hoppas nu att det slutar snart för jag längtar till våren.
Slippa bylsa på Julia en massa kläder och istället få njuta av det sköna
ljuset som våren presenterar så vackert. Ifrån det ena till det andra.
Jag är ute efter en ny diskho. Endast en stor fyrkantig diskho. 60 cm x 50 cm.
Men det var inte det lättaste att hitta på nätet, må jag säga.
Jag gillar när det är enkelt fyrkantigt. Rejält. Det är bara att leta som en galning.
Fick en annan idé till badrummet. Eller rättare sagt att det var
härifrån jag fick idén -----> Maliin Stoor  har ju byggt ett super coolt hus.
Deras Master Bathroom är så läckert. Jo, jag tänkte om man kan gjuta bara
golvet i betong i vårat badrum. Men guuud så kallt kanske någon av er tänker..
Men då tänker jag så här. Kan man inte slänga ner ett par värmeslangar i
betongröran innan det stelnar ? Vad tror ni ?
Åååh nu är det så där kreativt i hjärnan men jag får inte utlopp för det.
Varför ? Jag vill jag vill haha... det kommer kanske.
Måste göra klart det andra först =)
Letar vidare efter snygga sänglampor till sovrummet.
Bild har jag ingen idag att bjuda på.. ja ja det kommer de kommer

Kram till er alla !!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, det där med en disklåda på 60x50 är inte lätt. Just den storleken finns inte som standard - man få be någan att tillveka den. Men då är det endasta som är möjligt att ha den i en heltäckande rostfri diskbänk.
Jag har en webbutik www.neonela.se
Om du skickar ett mail till mig är jag säkert att jag kan hjälpa dig - det finns i alla fall lådor som har nästan önskad storlek.
Hälsningar / ela

mumsfillibaba sa...

Var tvungen att kolla betonggolvet. Såg kallt ut tycker jag. Lite kallt och färglöst. Men smaken är som baken.... Härligt att ha ett hus att inreda!! Jag vill oxå!!!

Kana sa...

Jag bara ÄLSKAR deras betonggolv!!! Men tror jag börjar i lite mindre skala här hemma.... ;)
Vart på Roger om att jag vill göra mej diskbänkar i betong SÅ snyggt!! Å inte fullt lika stort projekt... Du ska se du får ditt golv till slut, får väl fjäska lite för "Tompa", han faller väl lätt?!
Kram å må så gott!!