söndag 10 januari 2010

Latmask Lunch

Söndag = Slappar dag ? Nja jo visst klart det ska vara det men va fään jag kan ju inte låta bli.
Det kliar i fingarna. Jag klädde om en stol idag... så i stundens hetta mmm kom jag på den ska målas !! Svart förstås.
Kommer bli så bra.
Nu ska det ätas latmask lunch.
Köttsoppa i burk (Findus) med Rågkusar med ost på. Ja denna finne jag har i min kropp går inte att sudda ut. Det sitter i ränderna. Riktigt rågbröd går inte av för hackor.. heter de så ?
Ha en skön söndag !! Sola skiner idag och jag med den, Ciao!


Kram

2 kommentarer:

Camilla J K • by sedica • sa...

Tack för komentaren hos mig. :-D
Jag var tvungen o kika tillbaka till dig.
Läste att du klätt om en stol. Jag har 4 stycken som väntar på o bli omklädda. Har aldrig gjort det förr så det kansäkert bli spännande.. hihi
Ha det så bra..

fröken Sätterlund ✯ sa...

Jag gillar Findus köttsoppa :) Rågkusar funkar här hemma - är ju gift med en finne ;)

Tror vi är lite lika du och jag - rastlösa och handlingskraftiga :)

Kramar Therese