lördag 9 januari 2010

I´m Back !! Again !

Öööh, jag kan tala om för er att denna färd till Kupolen...
Den blev aldrig av ! Gamla Bettan startade inte idag.. hon vägra !!! 
Hmmm ja ja shoppa på nätet istället, men jag känner inte för det.
Jag var ju inställd på att shoppa Kupolen.

Vad tror ni om denna kruka ? Den skulle ju matcha vårat hus när den fått vit färg på sig. Åååh nu fick jag en sådan längtan efter våren!! kan det inte bli liiite mildare väder.
Typ minus 10 tack!
Skulle ha hämtat Amanda hos sin kompis som bor i skogen... Hon får gå hem i denna kyla !
Stackars barn... så det är bara att invänta en nerkyld fröken fräken. Men hon går ju så hon håller sig varm om hon nu är rätt klädd.. ja det visar sig. Just de ! Middagen vankas snart... vi har ju 1,2 kg oxfilé fryst ! mmmm men hur ska vi kunna trycka en sådan? eller man kanske kan göra de? Mindre kolhydrater och mer sköna gröna grönsaker kanske? men jag skulle vilja göra en god efterrätt till de. Men tina 1,2 kg nu ? middag 22:00 haha spännande... Hej hopp middagstarmen måste trimmas nu !


Kram
 

Bilder lånade ifrån http://www.ellos.se/

2 kommentarer:

fröken Sätterlund ✯ sa...

Våran bil startade inte heller i kylan... :( Jag hatar istid!!

Vilken snygg "kruka" du har hittat - en sån blev jag också lite sugen på :)

Ha det gott,
Kram Therese

malin sa...

Krukan va jättesnygg!