måndag 11 januari 2010

Förvaring förvaring...

All denna förvaring. jag håller på att få panik på min hall.
Visst har jag målat och tapetserat.
Väggordat.. men FÖRVARING!!!
Det dära  med klädstång kommer jag att lägga ner.
För jackorna ligger lite här och där.
Så man måste då komma på en lösning. Krokar !!
Mängder med krokar.
Jag har ju en s.k garderob i hallen.
Där klädstången gör ingen nytta alls.
Inge krångel med galgar m.m.
 Mössor och vantar tänker jag lägga i Ikeas Trones Skoskåp.
Har kikat lite på ikea.se. och hitta lite saker.



Så vi får se vad som händer in my hall.


Kram
 
Bilder lånade ifrån http://www.ikea.se/

1 kommentar:

Jeanikee sa...

Dom där skolådorna har faktiskt jag också sneglat på till vantar och mössor och sånt...

Och krokarna verkar ju kalas!!! Vi har nämligen ingen förvaring vi heller just nu sen ungarna hade ner hatthyllan.... (INGEN KOMMMENTAR!)