fredag 11 december 2009

Erik eller Calle i idol

...ska det tittas på ikväll. Det blir Jempa och jag och några glas viiin..*ler*.
Oj vad det lät romantiskt *s* det blir lite ost och kex oxå...
Sen har ju jag bakat en kaka.. eller en pajkaka.. jag fick inspirationen ifrån här Matplatsen.
Ljus kladdkaka med bär... men jag tog mig friheten att slänga i lite bikarbonat...
Så vi får se hur det blev.. kakan ska ju vara kladdig. Men tänkte bara lite =)



Nu ska vi dricka lite vin och skåla för varje refräng *s*
Nä dags att kolla på Idol !!

Undra vem som vinner ? Erik.. stooor flickfavorit. Calle... ja jag gillar honom.
Vi får se vem som tar hem segern !!
Skål på er alla !!

Kram

4 kommentarer:

Jeanikee sa...

Ja oavsett vem som vinner nu då verkar ni få en himla god kväll i alla fall... ;)

Jempa sa...

Gött viiiin!! =)

malin sa...

ERIK ERIK ERIK!!!! ;)

fröken Sätterlund ✯ sa...

Hoppas ni hade en trevlig kväll. Jag tyckte Calles version av vinnarlåten var grym :)

Ville överraska dej med skivan en dag tidigare, synd att du inte var hemma :) Vad fint ni ser ut att ha det hemma!!

Sköt om dej! Hör av dej om jag ska ändra/fixa något med era bilder!

Kram Therese