torsdag 10 december 2009

Snö snö snö snö tack !

Jag efterlyser snön nu !! Jag är absolut inte ensam... Kom igen SMHI !!
Skaka fram lite snö nu!
Det är sååå mörkt och trist, kanske ska skaffa sådan dära snöspray ?
Så man låtsas att det är minus 10 grader o knirr och knarr under skorna *s*
Smhi kan inte göra så mycket än berätta hur vädret blir.
Vill känna av denna julstämning, men den har lixom bara fallit bort.
Syster Yster kommer i helgen så kanske det blir lite Juligare.
har bakat Lussekatter och korintkakor..

Sen var det den dära Leilas Rocky Road.. *harkel* jaaa just de, finns inte en smula kvar !!!
Slut, borta, gone, poff.. men jag är inte boven i dramat. Min man !!
Han kan inte låta bli och smyga ner en bit här och där.. han tyckte det är sååå gott !
Så det är bara för mig att göra en ny... men då ska jag ha mörk choklad rätt igenom..
Så kanske han låter bli den.

Jag har fått mani på att kika efter vita hus... Jag har ju en dröm..
Att vårat röda hus ska bli vitt. En svart ytterdörr med små fyrkantiga rutor på rad (Lodrätt).. 
Snygga betongkrukor, snygg belysning runt huset.. åååhhh hoppsan nu vaknade Johanna...
Kollar in husleverantörernnas hus.. Om vi skulle en vacker dag bygga hus så skulle det bli lite åt det funkis hållet. men blir det en regnig dag så får det bli en koja =)
hahaha nä nu spårar jag ur igen. Simma Lugnt där ute i Cyber world

Kram

2 kommentarer:

fröken Sätterlund ✯ sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
fröken Sätterlund ✯ sa...

Håller med, visst skulle det vara bra mysigt med lite snö nu :) Det är inte långt kvar till jul nu...

Jag har gjort klar skivan idag och postar den imorgon :)

Ha det gott,
Kram Therese