söndag 13 december 2009

Syster & Co var här..

Tänk att tiden rasslar iväg bara så där.
I Lördags kom syster och hennes familj.
Det blev drag =) men bara på ett positivt sätt.
Kändes som om huset fick lite mer liv.
Små barn gör átt det blir en viss känsla.
Dert blir sådär. ja kan inte beskriva med ord.
Lilla Melker *s* ja han kan han..  Yrvädret själv..
My, Melkers storasyster, hon lallar omkring och bara myser..
Vi åt så god Taco Dinner i Lördags..



Vi har pyntat Granen..
Älskar denna vita gran. Bästa köp jag gjorde förra året.
Längtade redan att få sätta upp den när vi tog ner granen förra gången.



Här har vi dom 2 små huliganerna, Julia och Melker i tältet.
Julias nya favorit.




Det var de jag hade att bjuda på idag.
Kram

2 kommentarer:

Jeanikee sa...

Men så söta de är!!! =) Och ja, snygg gran också! Själv så har jag en svart, men den har inte kommit upp än, men snart så... när jag gjort plats för den i röran...

malin sa...

Kul att ha syster din på besök! =)
Den vita granen va jättefin!
Dock är jag för traditionell när de kommer till de, så jag har en grön gran =)
Dock i plast för jag har en katt som får för sej att äta barren annars..
KRAMS