onsdag 21 oktober 2009

Besluts ångest Del 2

Just de, nu kommer nummer 2... Vad ska jag ha för outfit ? Alltså vilken stil ska jag ha ? det finns så mycket snygga kläder !!! Vill ha allt ! men det går ju inte.. jag vill ha en röd tråd i det hela... ( men sy en röd tråd då ! ) hehe, neeeeee nu ska vi inte vara sådana. Gillar detta med höga stövlar, gillar sneakers, gillar uggissar, men hur får jag till det ? Visst har man problem så säg =) Ifrån beslutsångest till dans !! Åååh det är sååå kul ! Man sätter stegen bättre för varje gång man är där. Jag bara önskade jag börjat med detta tidigare =) men nu gör det och det känns sååå roligt !!! Ha det bäst !! Kram

1 kommentar:

Uwis sa...

Åhh, dans är så kul! Jag har dansat mycket när jag var "yngre"..oj, så gammal man låter :)

jag älskar modet som är nu, tunikor/koftor och stövlar. Men hemma är jag nog mest jeans och tröja tjejen..ja eller mysbrallor och raggsockar ..haha!

Kram Uwis