söndag 25 oktober 2009

Från glädje till trök..

Igår åkte jag och Amanda iväg till Stockholm. Vi skulle se High School Musical ! Vi var dom enda som bladdra på vägen ner på tåget. Hmm 07:52 då brukar det vara rätt tyst på tågen =) Väl nere så skulle jag hämta ut biljetterna på pressbyrån. Men det gick inge bra.. Hon sa att det inte fanns något på koden jag gav till henne... Jag kikade på min ticnet sida.. där står det är avbokat... öööh vad nu då ? Ringde till Ticnet, dom sa att dom vet inte vad som hänt, men föreställningen går i Falun i Januari... om vi var intresserade av det... men nej tack inte nu när vi är i Stockholm. Jag ringde genast till Oscars teatern för att höra om dom hade några biljetter kvar. Nej tyvärr, det är fullbokat. Där sprack denna dag.. Amanda ledsen, jag irriterad... Det blev lite shopping, lunch med Therese (vän till mig), bio och fika. Amanda var ju tacksam för det, men hon hade velat sett HSM helst av allt. Mmm jag med.. Våran dag... men det kommer nog fler ggr... Kram

2 kommentarer:

Uwis sa...

Men usch så tråkigt! Hur kunde det bli så? Ida gillar också HSM och skulle gärna se det, synd att det blev sådär för er..

Kram i alla fall..

/Uwis

malin sa...

nej va tråkigt!! Hur kunde de bli så som sagt!? Men ni fick ju en trevlig dag i stockholm iaf, lite mamma-dotter tid ;)
Kramar