onsdag 21 oktober 2009

Besluts ångest Del 1

Hallååå hej där ute... japp då ska vi tala om ångest.. eller besluts ångest.. jag har fått ett erbjudande eller rättare sagt påprackat ett erbjudande... Sååååå irriterande men ja ja Telenor i ett nötskal. Yihaaaa.. Jo Samsung Jet 8000 är en fån jag gärna vill ha.. Var och kolla in den idag på Expert i lugn och ro.. *phew* skönt faktiskt. Expediten frågade om jag ville ha hjälp och det ville jag, han förklarade olika abonnemangs förslag. men inte vart jag klokare för de... Tror nog att det inte spelar någon roll snart.. alla är på alla =) Fatta, jag har en ny mobil i en kartong som jag inte petat på !!!! Den ligger där i påsen och ropar: Johannaaaaa Johannaaaa ta ur mig ur förpackningen.... men icke ! =) jag är nog lite pucko.. Tjarå !
Kram

Inga kommentarer: