tisdag 5 maj 2009

Promenad Inställd... Men Gissa.. !

Kupolen har ju öppet !
Ja där hamna vi, jag och G.. Haha.. Inge ovanligt att man hamnar där.. =)
Alltså jag tyckte G var sååå trevlig.
Lätt att prata med.. ja vad ska jag säga..
det var Skiiitkul (ursäkta uttrycket) o träffas...
Synd bara att det blev Svensk Sommar idag.. uuuh. =)
Så Prommisen tar vi en annan dag, hoppas jag... =)
Shoppa jag något ? Gissa rätt om ni kan..
Klart ni gjorde det..
Självklaaart !
Rosa Regnskydd till vagnen, 2 st Odödliga blommor... lite Värmeljus i från Hemtex..
Sedan vart lite blaskor o läsa.. o ett nytt tuggummi..
men det kanske har funnits ett tag..
vad vet jaaag !
Hmm ja vad mer.. Ja mat ifrån ica... Dags för lite middag nu..
Höres en annan daaaag !
Pssst. Förresten.. Oooh denna kladdkaka..
alltså varför blir den så perfekt när man inte har någon att bjuda den på ??!!
Hau de brraaau..
för jau heitör inte Andööörs...
Eller Råbööört hahahaaa!
Heitör Johanna..
sorry skåningar men jag var bara tvungen ..
Tjarå !

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Ja varför blev det regn...jag ville ju smaka den goa kladdkakan.
Jag hade en trevlig eftermiddag på kupolen.Skoj!
Ser framemot promenaden. Jag står för kaffet och du för kakan.

Uwis sa...

Här har det också regnat idag. När jag väl kom mig ut och hade tagit på alla kläderna så regnade det, så det blev också inställd promenad.

Men inte helt fel med shopping istället :)