onsdag 6 maj 2009

Jag vill ha Nya Trädgårdsmöbler...

Om jag ändå vore liiite mer rikare.. mera Pengar !!
Varför kan det aldrig bli jag som skrapar på denna trisslott i TV-rutan ?
Men Icke då...
Det blir dom som redan har flera miljoner på banken.
Alltså jag ska sluta handla *harkel*
kan jag hålla det ??
Neeee verkligen INTE !
Men då sparar man pengar.. men jag kan inte leva utan att shoppa...
Är jag shopping beroende ?? Äsch Kolla in bilden nedan...
...så här vill jag att det ska se ut på min altan...
Det är ju så snyggt...

Bild Lånad ifrån EM.com

Ja alltså säljer nog våran Saab snart.. Hmm, ok om det hade funnits tunnelbana här i Borlänge så hade jag sålt bilen på en gång.. hahahaaa....Desperat ??? Jag ??

Näää menar du de ?

Ifrån Pengar till musik....

Idag är jag inne på denna musiksort,

Gruppen Heter: Rank 1, L.E.D there be light... så skön musik...

Ha det bra nu.. så ska jag göra lite Bäbis Gröt och mata Julia.. Tjaba !

3 kommentarer:

fru Sätterlund sa...

Jag hoppas också på den stora trissvinsten eller toppjobbet med fallskärmsavtal :D Skulle också behöva lite mer pengar! Vem skulle inte vilja ha sådär fint på sin altan?

Ha det gott,
Kram Therese

Uwis sa...

Åhh så fint! Jag köpte dem där kuddarna till vår soffa, sen var pengarna slut! Alltid något :)

Drömma kan man ju alltid...zzzz...:)

Uwis sa...

Såg föressten att du och jag läser samma inredningsbloggar, bla "Sara vill fara". Hon bor bara 4 kilometer från där jag bor..alltså i vår grannby..Världen är liten du vet :)