torsdag 7 maj 2009

I Want a NY Mobile Phone !

God morgon... Ja visst trött jätte tröööt... Julia var så supersnorig i natt..
hon vred o vände sig och knorra och sucka och gnydde.. Vakna vid 04:30 och kicka farsan baloo i ryggen och vred om sig och sen körde vi en sidekick på morsan... Thomas Mobile sätter igång och kör sin fanfar..
o då menar jag en Fanfar! En trumpet.. Hate it !
Han gick upp och Julia gav Jordens leende till honom. Jag stöppla upp och gjorde en 2:a välling..
Nu ska barnet soooova ! Ja hon somna efter en lång stund.. men sen vakna Lillfisen..
och körde ett trumsolo på mammas rygg med sina spralliga bebis fötter o ben..
Lika bra att gå upp.. Uhhh 2:a natten denna vecka.. men inte på rad.. igår natt sov hon som en stock.. Kanske är det 6 månaders mockafjonkan typ utvecklingsfas.. ja ja vad vet jag.. Alltså nyss fick jag ett enormt behov av att köpa en ny mobil !!! Hallååå Barnen har ju fanemej värre mobiler än vad jag har..
Mamma Hedenhös här... Me have a Mobile from Stenåldern.. *SUCK*
kanske dags o komma ifatt Nu-tiden.. Ibland så har man en super söt min eller
vad som helst på Julia och då har digitalkameran ballat ur.. NO Battery... blir man frustrerad ? JAAAAA Då tänkte jag om man kanske skulle ha en sjysst
mobile phone så kan ju jag bloggisch därifrån.. Ja så är det jaha dags och byta Paket på Julia...
It´s smell like shit ! Ge mig tips på någon bra mobil... Thank You ! Lägger in bild när kameran klar.... Hörs !

1 kommentar:

Uwis sa...

Hej!

Jag pajade min mobil då jag skulle ladda över bilder från den till datorn, så nu har jag en ny :)
Det är mannen som köper nya till mig (och laddar dom) eftersom jag är så slarvig med mina mobiler så blir det ganska enkla varianter...
Linus kanske skall få ta någon av våra gamla. När började dina störra att mobil?