onsdag 22 april 2009

Village, Polarn, H&M, luncha i Falun..

Inte blev jag instängd idag heller.. Trodde det haha o jag skulle gå på det ? Neee då... Jenny fick mig att åka med till Falun.. Henne vän F väntade redan på oss därinne för Johanna är liiite tankspridd.. =) Det blev lite saker som fick följa med hem.. Gick i Falan Gallerian och kolla lite på Polarn där jag inhadlade halksockor åt Julia. SÅ slipper hon ha Slippery Sulers när hon ska Burna iväg med gåstolen sin.
Jorå.. Sen kom vi till VILLAGE... Jooo ni ! Det var en butik i MIN smak ! Oj vad saker dom hade som jag ville bara ta med mig hem... STOP sa min plånbok =) Ok, jag slet hem 2 st krokar och en grön bricka... Supersnygg...
MQ hade inge kul alls..
Ifrån H&M dök det hem en klänning.. 98 spänn för den....

Bums med hem till Borlänge.. Lunch på Etage.. Nja inte min smak iaf.. då äter jag hellre på Max.. Behöver nog inte säga något mer om det va =)

Förresten så kom Julias Fleeceväst som jag budade hem på Tradera för 11 kr plus frakt (24).. Helt ok för den pengen.. hon kommer nog ändå växa ur den snart...

Nu ska det kollas på Grey´s Anatomy.. See You...

1 kommentar:

Uwis sa...

Jag var oxå på village idag! Fast i min stad då förståss :)
Var så nära på att köpa flera saker men blev snål i sista stunden. Hade kunnat shoppa upp hela barnbidraget.:)

Fina krokar och brickor du köpte!