måndag 20 april 2009

Arbeeeta jaaa precis vad jag har gjort idag..

10 timmar ! Lagom mör i Tankeplaneten.. Siffror hit och siffror dit, Kundnummer och en massa annat... Visst man behöver väl inte jobba ihjäl sig när man jobbar men det är lätt att fastna.. tiden bara försvinner... Igår var Julias farfar här på Lunch. Vilken superlunch han fick =) Korv O Makarooooner =) Hihi.. Senare på dagen promenerade vi iväg till Borlänge Marknad. Hade man räkna med att det skulle vara någe bra? Nope.. Jäla Siiitmarknad. En sak gjorde mig illa till mods.. Ser en mamma som går med sin barnvagn. Barnet (Bebis ca 3mån) Ligger och gråter för full hals. Hon har barnet vänt i från sig. Full solsken in i barnvagnen plus att det Blåser på rejält. Damm och blåst in i vagnen plus solens starka sken in i vagnen där bebisen inte har en chans att få skugga. alltså jag fick panik... Såg att hon ändra färdriktining sen försvann hon.. Jag vågade inte säga till.. Alltså jag ångrar det så mycket just nu. usch.. hoppas att hon fattade till slut vad som hände i vagnen. Men det fanns säkert en förklaring varför hon gjorde som hon gjorde. Något som vi andra aldrig kommer o få veta. Jag vet inte varför men jag har blive så känslig. Kan börja gråta när någon annans bebis gråter.. Får sådana " Kom till mamma så ska jag trösta dig " Känslor. Så Bööölig. Ja helt sjukt. Jaha det blev en hel Novell igen Ha det bra alla så skrivs vi morgon igen.. Här har vi dagens matbilder.. Lunch med Farsan Balooooo

1 kommentar:

Uwis sa...

Hahahaha..hon ser för härlig ut när hon äter :)

Jag var och hälsade på mitt jobb idag, blev nästan lite sugen att jobba då. Längtar efter jobbarkompisarna faktiskt, tur att det snart är en jobbfest som man får snika in sig på :)

Jag förstår att du blev störd på den där morsan, vilken idiot!