torsdag 23 april 2009

Kolla in.. Honey I´m home..

Kikade lite på nääätet som vanligt när Skruttisen sover.
Ramla in på en sida som Syster min tipsade mig för längesedan..
Hur läckert är inte detta ?
Läppglans i form av Choklad Praliner.
Eller lite olika sorters bakelser som är smaksatta med:
Raspberry Cream gloss, Cream Tart gloss, Strawberry Cream gloss,
Chocolate Cream Puff gloss.
Ett litet present tips kanske ?
Ska lägga in en order hos dom... så får vi se vilken av dessa jag väljer att beställa hem =)
Bilder lånade ifrån honeyimhome.se

2 kommentarer:

Uwis sa...

Men gud så fina!!

Livsfarligt att vara inne på sånns dära sidor ;)

Freyjas mamma sa...

Din blogg är såå fin!!! Och de där läppglansen vill jag ta upp!! HAHA!

Ja jag hoppas telefonen e bra..får panik annars! Har hört att touchscreenen kan va svår att greppa.

Bilden när lillbebben åt e ju bara för UNDERBAR!! HAHAHAHA!
Och gåstol..jag va o testade en (eller inte jag..haha..men Freyja) men hon va ju så smal så hon for runt i gåstolen med överkroppen o fick NOLL grepp!!

Konstigt.
Lilla Julia verkar sitta så stadigt o fint.
Kanske får prova en annan gåstol...