fredag 24 april 2009

Nu har jag beställt ifrån Honey I´m home

dessa läppglanser.. Hmmm liiite spännande.. Plus en sak... jag har ju fobi för disktrasor... Uuuh alltså ser jag en halv möglig disktrasa.. blir ju jag kräksjuk.. Så här hemma byts det ut disktrasor så ofta det går. Poängen med denna mening var att jag beställt 2 st nya disktrasor ifrån Honey I´m Home... Disktrasor jag INTE Rekomenderar är Wettex Nya disktrasor. Dom GRÖNA ! Varning ! Varning ! Varning ! Ok Miljö, kanske för den saken men inte för fräschheten.. uuuh då kan jag lika gärna ha en vit disktrasa och inte tvätta den på 2 år. Fattar ni vad jag menar då... USch.. dom blir sååå skabbiga. Nu lämnar vi disktraseland.. Tidigare idag blev vi bjudna på Lunch av Julias Farfar.. Smakade sååå gott !! TACK IGEN ! Sen vart det Kupolen, men guud jag hittar ju inget. SUCK... Ja ja vad är en bal på slottet ? Senare på kvällen kom Carola över och hade lite vin med sig.. Sen dök även Thomas kollega upp Pippi Fågel med hund... Vi satt mest o prata hela kvällen, men det blir inte såååå sent ska jobba i morgon bitti. Ja Klockan 07:00 ska jag vara på jobbet.. oooh vad spännande. Men det behövs... SÅ tack för mig mina vänner... Kram o Go´natt

1 kommentar:

Anonymous sa...

Micke kom först... Du måste ha varit trött när du skrev detta :)