onsdag 25 februari 2009

Linda in Botox och Silicon vad får vi då?

Jo...Rosing. Såg igår programmet av "Den rätte för Rosing"
Som en Idol uttagning var det juh.. ifrån lammkött till farbror Pervo.
Jag gillar ju sådana hära program och andra gillar det inte alls.
Missförstå mig rätt. Alltså folk blir så irriterade på henne (inte alla) och det snackas.
"Hur kan hon hålla på så här" "Men gud vad pinsam hon är"
(so what ? (i am a Rock Star) Det är inte ditt liv som visas på tv)
Ok Linda.. En sak ( O jag tror att hon läser detta *lol* me so pucko in the head)
Om jag jämför dig ifrån Big Brother och nu så var du så mycket snyggare då. Förlåt men jag
tycker att du är bättre utan spackel. Finns nog fler som gör det.
Men jag kommer och följa detta program tills sista avsnittet med eller utan spackel o dessa utåtbucktade läppar..
Ifrån Linda till Johanna !!
Jag ska utmana mig själv.
Härmed utmanar jag dig Johanna i Cyberworld att gå ner i vikt !
Öööh.. ok visst jag antar utmaningen.. =)) SÅ då ska vi se hur detta ska gå. Lika bra o skriva detta här för då har jag lite press på mig . Jag behöver ha bort dessa 5 kilon först.
Sen kan jag gå in på stora stor stora viktnedgången.
Nu blir det viktsnack in Tha Blogg.
Strike A Pose !
Express Yourself
You got 2 make it

1 kommentar:

Hanna (Lilla funderande jag) sa...

He he. Tur att man är föräldraledig så man hinner se på tv............................

Däet där med att gå ner i vikt är ju inte så lätt. Det är ju så sjukt gott med sötsaker, särskilt om man är lite trött och groggy. Bra att skriva det, så måste man för att behålla sin värdighet!