måndag 23 februari 2009

Klister och pappers dag.. med snören därtill

Ja precis så har det vare här hemma hos oss dom senaste 20 timmarna av mitt liv inkl. sovtid Alltså det tar tid. Man tror att det ska gå på en pisskvart men jomen tjena. Gick upp 06:15 idag för att skjutsa sonen till hockeymatch som han ska döma.
Sen var det bara att fortsätta att pyssla. Men nu så är korten klara. Så ikväll ska postverket frakta dom till våra nära & kära. Hoppas nu att dom sorterar rätt och lägger dom i rätt brevlåda. Här är lite bilder i från pysselboden =)

5 kommentarer:

malin sa...

SÅ JÄKLA FIIIIINA!!!!
Du är duktig du! =)
Tänk om man kunde fått lite utav den där pyssliga genen.. Jag kan nog, bara att jag inte har ro att sitta med det.
KRAM

Uwis sa...

Du pysslar, bakar och snickrar, Vilken kvinna!! själv orkar jag knappt hänga tvätten idag ;)

Fru Bes Blogg sa...

men guuud så fina! Att du orkar människa!!

Oj då är du inte så lång! Men du är ju alldeles lagom ju! Då blir du 170cm om du har klack, precis som man ska va :-) Finns ju asmånga snygga skor i affärerna nu, men plånboken ekar tom!!

/Fina

Yrvädret sa...

Alltså... du är juh såååå duktig!! Inte konstigt att tanten trodde du jobbade där.. he he!! Superfina!! Får jag ett oxå???

*KRAM*

Emmas idéer sa...

Å så fina... bra att du tycker dammsugaren är bra, många säger att den är dålig, men jag fick testa en häromdagen å den var då bra.. kram