torsdag 26 februari 2009

Lyx lyx unna sig hmmm.. men

....vem är villig att betala 1895:- för shampooooOoooOOo ?
Räck upp en hand !! Här har du den... Shoppa på..

Dessutom får du tvätta håret själv =)).. eller..

varför inte handla Balsam för ögonen, RevitaLash Ögonfransbalsam

Endast 1295:- Om du vill ha märkbart längre, tjockare, fylligare och mörkare fransar är RevitaLash unik på marknaden idag. Märkbara resultat kan ses efter 3-10 veckor och är tom mätbara.

Det är bara o kasta sig in på sajten o beställa, ska vi kanske ta 3 av varje sort? Hmm..

Ja jag önskade att jag kunde bara ta fram kortet och handla häcken av mig. WOW ! Kanske skulle gå ner ett hekto eller två då *s* Ja jag kan erkänna en sak.... Jag älskar att shoppa. Vem gör inte det?

Jag skulle vilja ha: 5 par nya skor, 3 st jackor, 5 par byxor, 4 st tröjor, 3 tunikor, 2 par stövlar, 3 st skjortblusar, 3 st toppar. Kort o gott : EN HELT NY GARDEROB !!! Ååh.. men jag ska ju först trolla min mjuka badring till ett cykeldäck. Sen ska det handlas.. Hmmm År 2030 eller ? Äsch då, det ska nog gå bra *S*

Lill-tjohalia har idag haft en superbra dag. Det har bara rullat på. Vi gick upp kl: 07:30 och sen har det sovits cirka sammanlagt 4 timmar på hela dagen. Hon var lite lätt grinig på slutet av kvällen innan sovdags för natten och då var klockan 20:00. Gav henne så mycket mat så hon storkna nästan. Så får vi se om jag har en pigg lite skrutt kl: 06:00 i morgon. Uuh hörselkåpor på =) ). Jag är bortskämd, så fruktansvärt. Hon sover hela nätterna och det är jag tacksam för. Ska nu slänga bort Lapp Toppen och glo lite på den andra burken för sen kommer John Blund o häller sand i ögonen på mig. Dryg jäkel den dära =)

Hoj!

Bilder lånade ifrån Eleven.se

Inga kommentarer: