onsdag 7 januari 2009

Tystnaden är här..

Alla sover förutom jag.. =) Lillfisen määä.. vet inte vad det är med henne men sova det gillar hon att göra ifrån 23 tills 6 o då tar hon sig en mjölkdos o somnar om igen o sover fortfarande. Farfar försöker o träffa Lillskruttan när hon är vaken men han har haft sådan otur att hon ligger just då o toksover på den tidpunkten på dagen... Han får börja med att komma på kvällstid. iaf ifrån 18 tiden. *s* Sitter här o slösurfar o kollar in alla fina bloggar med deras fina hus o inredning. Vill oxå ha det så där fint. Vill göra så mycket. Som nu då ska jag försöka göra det klart i vardagsrummet. Hitta på en rulle tapet. Den har en vit bakgrund o sedan går medaljongerna i pärlemo vitt. Har räknat ut att jag får ut 3 st våder ifrån den. Dom sätter jag i mitten på väggen o sen så målar jag ljust runtom fast jag börjar med att måla =) Liiite jobbigt att måla sist. Ska försöka få min man att följa med mig på en tur till Amsbergs Kyrka. Det börjar närma Dop-dags. Vill döpa Lill-skruttan där. Kyrkan är väldigt fin på bild så jag vill se den på "riktigt" för att se att den verkligen är det. Så det skall börjas hitta på dom perfekta dopkort o planeringen av mat o fika m.m. Vi får ju långväga gäster så dom är nog lite hungriga. Ha det så bra! Poff Gone... // Johanna

1 kommentar:

Yrvädret sa...

Vill ni ha tårta? eller kanske lite fina paketbakelser? När blir dopet? Eller förresten vill ni att jag ska göra tårtan? Ni kanske vill göra själva... Kram