tisdag 6 januari 2009

ok.. lite bubbel ifrån mig..

Ja vad har hänt i dag? Inte mycke då.. alltså jag är less på helger... såå less.. man blir alldeles snurrig o LAT! Man äter middag kl 20:00 på kvällarna o frukosten är sen som sjutton. Lunchen? Hm vad är de för något ? Nu börjar man fundera på Bitchen 2009.. Ska få arslet ur vagnen o komma till Nautilus... Man får ju börja att träna nu efter förlossningen. Lägga om kosten osv.... Guuud hur ska jag kunna låta bli o falla för allt godis o m.m.. Men jag måste. Kan inte med allt flubber på kroppen.. Man är inte 20 längre.. Ja tuff bransch detta med vikt o flubber. Jovisst. Lillskruttan då? Imorgon ska vi väga henne, det var ett tag sen. Alla dessa BVC dagar har varit helger. O denna DROP-IN grej dom hittat på. Öööh inget för mig. Ska nog fråga om jag får boka in tider istället. Känns så mycket bättre. Blir alldeles nervös o sitta i "KÖ" för att vägas o mätas. Så nu sak vi se då hur stor hon är i morgon. Sov gott o simma inte på fel sida av vägen... Kram Johanna

Inga kommentarer: