tisdag 21 december 2010

Hallå hej där ute i kylan!

Idag har det vabbats, Julia har feber, förkyld och en sådan hosta.
Usch, önskar jag kunde få hostan istället för Julia.

Lite nätshopping fick det bli istället när Julia sov middag.
Jag beställde "Julklapp" till mig själv ifrån Creative Lounge.
Dessa 2 ursnygga vintage sjalar väntar jag på nu.






Ha det bra där ute i cyber så hörs vi !

Pssst ! igår gjorde jag lakritskola turkisk peppar variant och jag totalt misslyckades med dessa.
Koktiden 45 min och kolan sååå jädrans mjuk !!!!
Vad hände ? Ska koka ny Lakritskola igen, imorgon kanske.
Better Luck Duck next tajm.. *s*

Kram


Bilder lånade ifrån CreativLounge.

2 kommentarer:

mumsfillibaba sa...

Min sista av tre satser kola blev oxå väldigt mjuk. Vet inte varför. Tyckte att den kokade längre än vanligt! Jag använder alltid termometer. ca 117-120 grader.

Sjalarna är ju så fina!! Får nog surfa in o kolla!!

GOD JUL!

lolla sa...

hejsan på dig
hittade hit genom bloggen carlssonkarlsson...
mysigt du har här inne och supersnygga sjalar jag har åxå köpt en sjal till mig själv i julklapp...hihi..
kram och god jul
lolla