onsdag 6 oktober 2010






Hallå hej !!
Här är man på kurs i Gävle !
Ja jädrans vad man får sitta och lyssna och ÄTA !
Kan säga att här behöver man inte går hungrig.
Har säkert gått upp 3 kilo bara på dessa 2 dagar.
1 dag kvar.. tur att man gå och shoppa lite. 
Första jag sprang på i Valbo Köp Centrum var Julen.
Men såå fina saker det finns hos Smaksak.


Men inga Julsake fick följa med hem.
Utan ett & i svart föll jag för.

Hitta ett supersnyggt armband ifrån Lindex.
Svart, läder, brett... ja måste ta en bild på den så ska ni få se.
 Snart ska vi äta Middag.. Uuuh mat igen... Jaja
Sen drar jag med mig grabbarna till köpcentrum och IKEA.
Dom tycker det är riktigt roligt hahahaaa *blink*
Inte varje dag jag kan köra med det manliga könet.
*skratt*

Ha en super Onsdag !
Kram




Ciao !

1 kommentar:

Yster sa...

Ha ha, jg vet vilket armband du menar för jag har ett likadant :) skeeetasnyggt!!