onsdag 31 mars 2010

Jag är tillbaka !!

Först och främst vill jag tacka er alla för era värmande ord.
Ni är för helt underbara ! Livet kan inbland ramla ner i botten av havet..
Men nu är jag på väg upp. Hittade flytvästen =).Laddat batterierna och försöker att ta en dag i taget. Känner att jag saknar bloggandet.
Det är som en dagbok fast den är offentlig. Så jag kör igen.

Har i dagarna blivit överraskad av han jag är gift med. I lördags så hade han ordnat med hockeybiljetter till Leksand - AIK (jag är ingen fanatiker av hockey, men visst levde jag in mig i matchen så mannen hoppade till ), middag, bokad bubbelpool för oss två och bastu.
Sedan förstås övernattning på hotell. Alldeles själva.
Så skönt att bara vara VI två och det var inte igår.

Ha de så bra..  kram till er alla !

// Johanna

2 kommentarer:

Unknown sa...

härligt att ha dig tillbaka.. du skriver alltid nåt skoj att skratta åt:=.

malin sa...

Välkommen tillbaka! har saknat dej! =)
Vilken mysig kar du har!!

*STOR KRAM*