fredag 12 mars 2010

ett fredags inlägg igen !

Ja jag är då inge bra alls på att blogga just nu.
Fixar och donar här hemma, fotar och trixar men så ballar skiten ur !
Så tappar jag lusten.
Ja det är lite tungt på alla fronter just nu.
Känns som om jag just nu skulle vilja fly ifrån allt.
Måste hitta mig själv.
Hitta oss, vårat liv.
Känns så jobbigt !
Hur kan det bara bli så här ?
Ena sekunden så är det så himla bra och sedan
1 timme senare mår man så dåligt inombords.
Det finns dom som har det värre.
Jag vet jag ska vara glad över att jag är frisk och har ett jobb.
Men jag mår skit ! inombords ! I min själ !
Vill bara skrika !  *VRÅÅÅÅL*

Jag pausar nu med bloggen, jag lägger den på is.
Så får vi se NÄR jag kommer tbx.
Ha det bra mina vänner där ute.

KRAM !

11 kommentarer:

fröken Sätterlund ✯ sa...

Vad jobbigt att ha kaos inombords... Jag hoppas att du hittar tillbaka till lugnet igen snart <3
Ta hand om dej själv! Du kanske skulle ha åkt med grannen på en sån där härlig helg med Graaf :)

Det borde göra susen ;)

Kramar i mängder, Therese

Jeanikee sa...

*KRAM*

mumsfillibaba sa...

Livet kan inte vara på topp jämnt! Man måste tillåta sig att må dåligt ibland, även om det sugen! Nu kommer våren. Hoppas att det hjälper på traven!!

malin sa...

*STOR KRAM*

Anonym sa...

Men vännen! Så tråkigt att du mår dåligt! Hoppas att du hittar lösningen, jag vet ju inte varför du mår dåligt. Ibland kan man komma till en punkt när man behöver lite extra tid för sig själv. Åk bort, tänk över vad du vill och vad du mår bra av. Blogga när du har lust. Stor kram! Gillar i alla fall att läsa om vad du gör, kraamis! /Uwis

annaslantliv sa...

Jag känner så väl igen mig i det du skriver. Man slits hit och dit i tankar och känslor. Man önskar sig ett lugn. Jag tror det är vanligare än man tror att det är så här för vår generation. Men alla ska visa ett så himla lyckligt liv, vore bättre att alla visade hur JOBBIGT livet många gånger är och vi istället kunde hjälpa varandra.
Jag har t.ex lämnat bort barnen ikväll, köpt hem mat och ätit med mannen i lugn och ro. Inte för att jag ville göra det just med honom, för egen tid, utan bara för att jag inte ville vara mamma just ikväll. Och imorgon bitti... jag ser fram emot att slöa ikväll och sova imorgon. Ikväll är min kväll och jag gör bara det jag vill, det kan innebära att jag lägger mig vid 9 och sover bort alltihopa men då har jag valt själv iallafall. Mannen får göra vad han vill, jag är bara jag idag. Sånt ska man unna sig, men det gör man inte. Mammasamvetet skriker, men man får försöka ignorera och ta sig tid med sig själv.

Stor styrkekram till dig!

Anna

Blogg by Maliin Stoor sa...

Försök hitta tillbaka till glädjen, glädjen i vardagen, livet och att VARA!!!

Må så gott du kan, tänker på dig


Maliin

Blogg by Maliin Stoor sa...

Försök hitta tillbaka till glädjen, glädjen i vardagen, livet och att VARA!!!

Må så gott du kan, tänker på dig


Maliin

Blogg by Maliin Stoor sa...

Försök hitta tillbaka till glädjen, glädjen i vardagen, livet och att VARA!!!

Må så gott du kan, tänker på dig


Maliin

Kana sa...

Men bästa Hannapanna... <3 Jag sänder den STÖRSTA å varmaste kramen jag har på lager till dej, hoppas den värmer något min fina vän!! <3

Blogg by Maliin Stoor sa...

Jag återkommer för att se hur du har det!


Glad Påsk



Maliin
ps det finns en liten tävling hos mig
=)