torsdag 4 februari 2010

Svart eller Vitt ?

oj vad irriterad och grinigt det var igår i mitt inlägg. Sorry, nä usch det är inte jag. Det var då Sur-Britta som var i farten. Men så farligt är det inte men det känns så ibland. Bil är den sämsta investeringen tyvärr, men skit i bilen och nu tänkte jag fråga er.. Mina få fans där ute.
Vi ska fixa till utsidan på huset i sommar. Vi ska byta panel och tilläggs isolera. Vi ska ta det i små etapper. Då passar jag nämnligen på att byta färg på huset, hehe. Jag är inne på 2 färger. Svårt att lista ut va ? Tadaaaa, Svart eller Vitt ! Yes box! Men har så svårt att bestämma mig. Jag har några veckor på mig. Men varför är det så svårt att bestämma sig? kanske ni där ute kanske säga eran åsikt. Våre super skoj.
Här är vårat hus.
Rött med vita knutar.





3 kommentarer:

Jeanikee sa...

Det är ju inte ens värt att fundera över, klart det ska vara svart! KRAM!

Sofia sa...

Jag har blivit lite förälskad i vita hus på sista tiden, men svarta är ju också snygga! Kan du inte ha båda färgerna? Vitt med svarta knutar eller tvärtom?

Kana sa...

Lätt som en plätt ju.... SVART m vita knutar! :)
Kommer bli kalas!! Kram på dä...