onsdag 3 februari 2010

Bil ! snart skriker jag..

Alltså hur mycket får en bil kosta ? Jag blir galen snart. Alla sparpengar man har försvinner på denna jäkla skitbil ! Jag blir tokig. Buffert hit och buffert dit. Kul om den kunde växa lite iallafall innan man måste vara där och norpa! Fast det spelar ju ingen roll om vi skulle ha en annan bil så skulle det kosta mycket det med. Suck,Har nu levt på sparlåga ett bra tag nu. Känns så, men jag är så jäkla trött på att dra åt svångremmen varje månad. Kan inte det bara lätta och vips så kan man andas igen. Oj vilket positivt inlägg det blev idag. Inte då. Men skönt att få ut denna irritation.

Jag vill ju fixa klart i vårat sovrum och allt sådant som gör mig glad.
Kreativ, ja det är mitt förnamn. Jag blir knäpp i huvet om jag inte får göra något. Sur grinig irriterad ja rent ut sagt förbannad. Ja ni ser, jag är ingen bilmekaniker men om jag varit så hade ju jag blive superglad nu när bilen braka ihop miljoner gånger detta halvår. Mecka mecka mecka meeeeeckaaaaaa. Äsch neee detta är inte Hannapanna detta är ju Sur-Britta som taler (Borlängemål). Mmm preciiis det ska jag döpa mig till . Här med döper jag mig själv till Sur-Britta i fadern och i sonen och den heliga Andes namn. Sur-Britta får endast användas då Hanna-Panna blir väldigt negativa, grinig, arg..  AMEN.
F´låt gud om du läser detta jag kanske missbrukar dina polares namn men ja ja jag kanske få hett om öronen då vet jag att jag inte hamnat hos dig ! =)

Kram alla i cyber !

Inga kommentarer: