måndag 18 januari 2010

Jag vann ! Haha !

Helt sjukt ! Jag hade glömt att jag varit med i en tävling hos Samsung.
Mobilen ringer och i andra änden så är det en tjej som säger att jag vunnit
ett X-Box 360 och ett spel.. Jag fattar ingenting först.
Men sakta men säkert så ramlar kronan ner. När adress och person uppgifter var klara så frågade jag om det va bara spelet jag vunnit ? Nej. du har vunnit hela kittet. haha..
Jag satt en kväll och lekte med mobilen. Wappa lite, såg att det var en tävling om ett X-Box 360 m.m. Skulle motivera mitt svar varför jag skulle vinna ett X-box.
O jag kommer knappt ihåg hur min motivering var. Liknande detta:
Om jag ett X-box kan vinna så ska jag visa kidsen hur ett x-box ska spinna..
Ja något åt det hållet. kanske så får jag med motiveringen i
lådan när vinsten kommer hem.
Så ska jag tala om hur den gick.
Så nu kommer vi att ha 3 st X-Boxar här hemma.. hahahahaaa








Kram

3 kommentarer:

Jeanikee sa...

Göttit värre, då har ni ju nästan varsin! =) Jag vill också ha! =) GRATTIS Tjejen!

malin sa...

Nemen Grattis då!! gött o vinna även om man redan har ett sånt. och kul att höra att folk faktiskt vinner på sånna där tävlingar, känns ju annars inte som så.
GRATTIS igen! =)

mumsfillibaba sa...

Ja, ibland undrar man som vinner alla tävlingar. Verkar ju som vissa lyckas iallafall.. Stort Grattis!!