tisdag 19 januari 2010

Gardinjakt !!

Hallåå, the blogger is back again.
Men denna gång är hon på jakt efter gardiner.
Jag vet vilken sort. Hissgardin skall det vara.
Färg: Grå, svart och vit.
Mönster: JA, obs, endast randigt. ej för tunnrandigt.
Gärna markerande ränder. De ni !!
Hittar ni på något sådant så hojta !!
För jag har blivit blind på internet.
Hittar ni tyg som liknar det jag beskriver, Vråla gärna till,
Jag syr själv då. Här nedan är en bra modell.
Förutom den Gulliga rosetten.. Bort bort bort =P
HISSGARDIN ALVA 100 CM, MÖRKGRÅ från Textilboden.se
Bild lånad ifrån textilboden.se



Kram

3 kommentarer:

Jeanikee sa...

Hittar du någon som är 150 bred svart! så kan du ju höra av dig!!! =)

fröken Sätterlund ✯ sa...

Kika hos Borlänge väveri. Jag köpte markisväv som jag sydde utav. Grå/vitrandig. Kolla i min sovrumsmapp i bloggen så ser du hur min ser ut :) Ifall det kan vara något för dej... Finns antagligen fler att välja på :)

Ha det gott,
Kram Therese

Anonym sa...

Tack för tipset Therese !
Ska genast kika in i ditt sovrum...
Sedan ut på riktiga affärer och kika :)
Kram
// johanna