tisdag 22 december 2009

Deppo Beppo Inlägg idag..

Alltså åååh vad allt känns såå värdelöst !
Vill inte känna så här.. Julen ska kännas kul, underbar, härlig..
Men inte i år verkar det som...
Ja, jag har bakat och dona men jag verkar inte få denna feeling.
Är det mitt kola-kokande som fått mig på fall ?
Jag kokar kola som en gris och
det blir bara en sörja... Men jag fick ett tips..
Ska ge det en chans.

Så här glad vill jag va:



Meh !! Jag vill inte deppa... Snön glittrar och det knarrar under skorna.
Precis så här ska det vara vid jul utomhus.
Ja, jag får nog ta och kamma till mig
riktigt ordentligt. Så luggen far åt höger och vänster.
Neee, nu hoppas jag verkligen attd et ska bli en GOD JUL...
Återkommer när depp-skiten lossnat..

Måste visa bara vad min mobil klarar av.. dessa 2 fina bilder..  jag är imponerad över hur den kunde bara ta sådana bilder.. Vet knappt hur jag gjorde haha..




Kram
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men gumman! Man måste få ha sina svackor. För mig kan det bli så om jag har för mycket att göra. Skit i kolan och köp färdig! Stor julekram och ha en riktigt GOD JUL!

kram Uwis

Jeanikee sa...

Men Tjejen då! Så här kan vi ju inte ha det!!! Det går bara INTE. Är det bara kolan det hänger på så gör som Uwis säger, skit i den... Vi har gjort mikroknäck och de blev jättegoda, MEN de sitter stenhårt fast i formarna vi använde så det går knappt att äta... Men det lovar jag dig, det kommer INTE att få förstöra min jul... Men du, jag förstår precis vad du menar, man får inte den där känslan man hade när man var liten... Jag antar att det är för att vi har varit med så många jular tidigare att vi helt enkelt har blivit stora... och då känns det inte lika juligt och förväntansfullt, jag tror man liksom får omprogramera sig lite... Visst kommer du att få en alldeles underbar jul, när den väl är här... ;) Oj vad långt det här blev av ingenting. Ha en riktigt god Jul tjejen om vi mot förmodan inte skulle höras något mer innan dess... med eller utan kola. ;) K

KRAM