torsdag 15 oktober 2009

Vi lämnar tråkigheter..

Vi tar istället lite gladare inlägg. Just nu så känns livet mycket lättare. Jag känner en liten lyckorus, helkonsigt. kanske var dte en tung sten som behövde rulla över slänten... och jag tror att den har gjort det.. Ibland räcker det bara att skriva av mig. Jag skrev dagbok förrut men nuförtiden blir det aldrig av... Det blir bloggen som får ta mina smällar=) har lite idéer i huset... måste få en spark i röva... våran trappa vi har, är inte allt för snygg heller.. jag blev sugen på att måla den svart !!! Var lite vit-skadad ett tag i mitt liv... det har gått över =) Jag kör domar-style =) Black and white.. Vi får se vad nästa inlägg har att bjuda på =) Ha det bäst ! Löööv Jo allahopa ni som har en speciell plats in my heart.. Kram

Inga kommentarer: