onsdag 7 oktober 2009

Sitter och funderar.. jobb..

Näää inte än va ? åååh läser lite överallt hos olika bloggar där barnen är nästan lika gamla som Julia.. Vissa har börjat jobba, andra ska börja, andra är lediga väääldigt länge. Jag då.. Har planerat nu att jag ska börja 1 februari 2010, om jag får dagis de vill säga.. För det kan man inte lita på heller.. Jag känner just nu att jag vill inte att Julia ska börja på dagis än.. hon är ju så liten. Vill vara hemma längre.. jääätte länge. Men varför kände jag inte så här med Jonas och Amanda ? Kanske var för att jag var ensam med dom sedan Amanda knappt var ett halvår.. Gått hemma sedan Jonas kom till världen Jan-96... Då ville jag nog ut i arbetslivet fortare än nånsin när Amanada Fyllde 1 år...träffa vuxet folk att prata med.. Men nu då ? 35 år... karriär ? ööh ne ,kan jag dock säga att jag inte har... Kanske det kommer vem vet ? har bestämt att nu ska det njutas till fullo med varje dag som ges tillsammans med Julia.. Även fast hon kan vara en riktig argbigga =) lik far sin tror jag haha.. Ha det så bra in Cyber world !! Lite andra bilder ifrån mässan..
Kram

1 kommentar:

fröken Sätterlund ✯ sa...

Vad härligt att kunna njuta av att vara hemma och bara njuta av Julia. Tänk vad olika det kan vara :) Vad du är lyckligt lottad som kan och vill!

Ha det gott,
Kram Therese