onsdag 16 september 2009

Tant är förvirrad

Det kan man lätt säga..
Jag har fått gardinsjukan.. Vill ha snygga gardiner. Lattjo tyg i köket. Det jag har nu känns sååå fel.
Var till Ikea och handla några meter tyg men ååh, kändes sååå fel i mitt kök när jag väl började fixa och dona.
Nu är det tvärstopp ! Kollar på Styleroom.se så fint folk har det hemma.
Mina fönster är såååå många i köket. 10 st 1,20*54 uuuh, alla är på rad och avslutas med en vinkel av 3 st.
Så nu kommer jag leta efter tyger över heeeela Dalarna =) plus nätet förstås.
Kram

1 kommentar:

fru Sätterlund sa...

Jag tycker också att det är svårt att hitta snygga tyger som PASSAR. Snygga tyger finns det ju men de ska passa in i omgivningen också :)

Tyckte det passade mycket bättre med det gråa draperiet :) Då kommer tapeten tills sin rätt på ett helt annat sätt!
Ha det gott,
Kram Therese