fredag 11 september 2009

Inrednings miss !

Vad är det som är fel här då ?
Hahahaaaa jag är ju liiite virrig..
Det har hängt så här i över 2 veckor snart *s*
Folk undrar väl ifrån gatan vad är det dära för en trend hon försöker skapa ?
*s*
.
Har köpt nytt tyg på IKEA men tyget har inte hoppat in i symaskinen och sytt klart alla raka kappor... Hmmm eller måste jag sy ? =) Men innan de så hittade jag en kappa på Coop, coolt tyckte jag men äsch det blev fel.
Så nu börjar det bli mycket tyger hit och dit.
Men det gör inget...
Jag säger som min chef bruk säga:
Bra o ha, stupp ne i ficka ! =)
Mmmm så sant så..
Kram

2 kommentarer:

Uwis sa...

Det kanske blir den första att skapa en ny trend :)

Jag har gardinångest just nu. Har haft vita i köket i sommar, men vet inte vad jag skall sätta upp där nu!

Jaja..vilka problem man har :)

Kramis!

Ps. en kompis till mig har gjort raka kappor genom att sätta kardborreband runt fönstret (ovan fönstret och på sidorna). Blev himla fint och man slipper gardinstången, samt att de hänger stelt och rakt eftersom de även är sitter fast på sidorna. Svårt att förklara.. :)

Johanna sa...

Precis så gjorde jag på altanen.. bara sy raksömn och dundra upp med kardborre.. ja det dära med gardin ångest fyyy det är jobbigt. hehe..