tisdag 4 augusti 2009

Tjena där ute..

Ja här det lugnt ! Jäääättelugnt. Blir alldeles nippri snart. Det enda jag tänker på är mat mat mat godis fika kaffe mat mat meh.. nu får jag sluta !
Okej... jag gick med i Fejan igen.. ska ge det en chans men jaaaa.. ja ja..
Man är ju lixom inte anonym där typ ! Heeela släkten kan ju läsa allt vad man gör.
Visst sambon, mannen eller kvinnan man är gift med, pojkvän, flickvän, syster, bror..... men bli fejanfriend med mina paranteser, svärmor, svärfar........... ? Neeeeee där går gränsen..
Men visst alla har vi olika kontakter med släkten..
Jag önskar bara att jag kommer in i hälsas tecken snart.. Uuuh. Jag känner mig inte ett dugg fräsch eller så.. men jag ska komma på fötter..
Kan ju säga att jag kommer att göra om resan till Västra Götaland igen nästa sommar..
Men då ska jag planera heeela resan..
Vill se denna vackra kust, äta deras goda skaldjur..
Ni vet, ni som vart där... Tell Me !
Är det värt de?? Please !
Ha det bra.. ska feja nu.. Bye !
Kram

Inga kommentarer: